Zuid-Afrika & Tanzania.reismee.nl

Roadtrip & Laaste dagen Z-A

Wauw wat zijn de 3 maanden alweer voorbij gevlogen! Wat heb ik veel mee gemaakt de afgelopen tijd! Ik zal nog wat vertellen over een roadtrip, mijn laatste dagen in de kliniek.

Roadtrip:

Met 4 meiden van het huis hebben we een roadtrip gemaakt naar Clan William. 1 van de meiden heeft een auto gehuurd voor de aankomende weken. Het was ongeveer 3 uur rijden met de auto. Het is mooi om te zien hoe de natuur veranderd hoe meer je naar het westen gaat. We hadden een chalet geboekt bij: Keurbos, Rietvlei was de naam van de chalet. Het was echt in de middle of no where:0 De weg ernaar toe was zo hobbelig! In de middag hebbeen we de Cederberg beklommen. Er was niet een duidelijke route dus dat was af en toe klimmen. De Cederberg zijn bekent om de muurschilderingen die jaren oud zijn! Een paar schilderinen kunnen bewonderen en toen ging het helaas regenen dus moesten we terug. In de avond zijn we uit eten geweest bij de Kelder in Clan William. Daar heb ik een heerlijke hake gehad! In de avons hebben we ons eigen vuur gemaakt in de chalet. Girlpower!! Op de zondag wilden we langs de kust terug rijden. Na een half uur rijden hoorde we een vreemd geluid. We stopten en wat bleek dat de band lek was:0 zo nu stoppen we met pech langs de weg. Gelukkig kregen we hulp van dhr Kabous. Dhr regelde een nieuwe band en na 2 en half uur verder konden we onze tour vervolgen.we reden langs lambertsbaai en langebaan. We hadden helaas geen tijd meer om naar het national park te gaan en Langebaan, omdat we pech hadden gehad. Na een lange reis terug waren we zeer opgelucht om thuis te zijn!

Laatste dagen in de kliniek:

De afgelopen 2 weken zijn he snel gegaan. Ik heb andere halve week geholpen in de apotheek, omdat er ziekte was. En daarna mocht ik zelf kiezen waar ik wilde werken. De ene dag hielp ik bij woundcare en een andere bij de babykliniek enz. Vorige week donderdag was mijn afscheid in de kliniek. Ik had akni geregeld voor mijn collega's. Ze vonden het eten erg lekker. De buurman heeft het voor mij gemaakt. Ik vons het leuk om alle collega's nog 1 keer samen te zien! Ze hadden voor mij een foto van het hele team en de foto was ook op een mok. Super leuk! En ik kreeg een document met feedback van sommige collega's. Vrijdag had ik een half dagje en ik vond het gek om nu ech afscheid te nemen. Ze wensten me allemaal het beste! Ik heb echt een leuke tijd gehad en voelde me zeer thuis binnen het team van Grassy Park Day Clinic. Ik hoop zeker nog een keer op bezoek te komen!! Om deze dag goed af te sluiten zijn Marleen en ik wezen skydiven!!:0 Het weer was nu eindelijk goed. We waren in het begin super zenuwachtig vooral toen we in het vliegtuig zaten. En toen moesten we de sprong maken. Het is zn raar gevoel om uit een vliegtuig te springen!! Wel echt een kick geeft het. Met het uitwijken van links naar rechts voelde het een beetje als of je in en achtbaan zit als je naar beneden gaat. Hihi gek gevoel! Op zaterdag 6 juni zijn Marleen, Marie en ik nog naar de tafelberg geweest. Dit wilde ik nog graag voor vertrek, omdat de eerste keer het weer niet echt mee werkte. Deze dag hadden we de zon en het uitzicht was prachtig!! Adembenemend

Op zondag 7 juni was dan echt de dag om adscheid te nemen. Rond 5:30 moest ik vertrekken. Me gastmoeder kwam afscheid nemen. Ik moest niet huilen, maar moest wel even slikken! Zoveel met elkaar gedeeld en geleerd. En nu begint mijn volgende avontuur! Tanzania here I come!!!

XxX

Reacties

Reacties

Gré

Wat leuk om weer een deel van jouw avontuur te lezen. Veel plezier in Tanzania.

Henrieke

Héél veel plezier in Tanzania, en geniet van elk moment!

pa

Prachtig verslag van je laatste dagen daar, zeg! Wat heb je veel kunnen doen in de afgelopen maanden en dan die mooie tafelberg. Geweldig mooi als die wolken er niet zijn, zeg! Het beste en alvast een gezegend begin in Tanzania!!!

Arno, Judith & Koen

veel plezier en succes in Tanzania!!!

mama

Lieve Tangi, Bedankt voor je eerste verslag uit Tanzania. Fijn dat je goed aangekomen bent. Hopelijk dat je morgen weer opgeknapt bent om te werken. Ook nog een fijne zondag.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active